Slappt, slött och slurigt

Ööööhhh. Nä nu får jag sluta titta på valpar, jag kommer att göra mig själv olycklig. Jag har inte råd nu. Inte direkt tid heller, men framför allt inte råd. Men gud så fina. Och vad fina Swede Suns Bassar har blivit, dom var ju ofta väldigt stora och släpade magen i backen förut. Det ser ut att gå åt rätt håll med aveln nu när det blivit skärpning på utställningarna.
Jag har ju haft lite funderingar på om jag ska ha nån fler Basset då jag ju tycker att jag har den perfekta bassen, men alla har ju samma underbara sätt och kroppspråk och samma vänlighet och stora goda hjärta.
Så, ja Basset är min ras, för alltid.
 
 
Idag har jag slöat, slappat och latat mig och emellanåt har jag vilat och tupplurat. Väldigt välbehövligt.
Hästarna har också fått helvila idag.
Mayan fick massage vilket var väldigt uppskattat och hon kändes väldigt fin i kroppen. Dom andra har fått en massa pussar och kramar. Godingarna.
 
 
Nu händer det grejer igen. Jag har så svårt för... hm hur ska man säja... känslomässiga äventyr, på vintern. Att orka engagera mig liksom. Jag har ju svårt nog att orka vardagen så andra utsvävningar är liksom prio längst ner. Så, vi får väl se. Mm
 
0 kommentarer