Jag blev troende

Regnet det bara öser ner. Äh, nu ids jag inte ens bli besviken eller sur. Det känns som att den här vintern är dömd att regna bort.
Hästarna har det fö mycket lyxigt med inomhuspool. Mhm.
Inte fan hade jag väl tänkt att det skulle vara 8 plusgrader i december så att all snö rinner in i ligghallen. Men då vet jag vet då, borde jag ju ha förstått iofs med den lutningen som är där.
 
Stråla fick healing på distans igår.
 
Säja vad man vill och jag är definitivt ingen blint troende men efter att sett det där så.
Av en slump bara så hade jag en man i telefonen som erbjöd sig att göra healing på Strålan och när han då sitter i Skåne och säjer samma saker som Maria och Anna sagt som sett och tagit på hästen, ja då börjar man ju tro.
När han sen säjer att "nu drar jag i ****muskeln på vänster sida, vad gör hon nu?" och Stråla är skitsur och står och kastar med huvudet åt vänster sida och sedan säjer mannen "nu masserar jag henne" och Stråla står med öronen rakt ut som en åsna och mufflar med mulen och slickar sig om läpparna och sedan gör om proceduren på höger sida och när han säger att nu är jag klar då börjar Stråla leta mat.
Jamen, går det att göra annat än tro?
 
Så nu ska Strålan få sån behandling varannan dag här framöver, ska bli himla spännande att se vad hon säjer imorgon.
Tänk vad fina människor det finns ändå.
1 kommentar
Ida

Är det Gunnar som varit i farten?

Svar: Japp japp
Stjärnstrålar