Hopps

Jag var ute och promenerade med Leffe och Stråla och på hemvägen så hör jag en häst komma i full galopp rakt mot oss i mörkret. Jag hade pannlampan på mig och tyckte att ryttaren borde se oss, så jag tänkte: men vad är det för dåre som inte saktar av vid hästmöte, när jag såg att det var Mayan (!) Ha ha, ja det går bara inte att låta bli att skratta åt tanten som var skitnöjd över att ha hittat oss och sedan lungt promenerar framför oss hela vägen hem.
 
Jo "någon" hade visst glömt stänga dörren till lösdriften. Ho ho hoppsan. Jag som tänkt att hon skulle stå och äta medan vi var borta =P
3 kommentarer
Linnea

Haha, ni tänkte lite olika där ;D

Svar: Jo det kan man säja.
Stjärnstrålar

tiger, ishavet

Hahah! Sötis!

Therese

Siken bustant du har.
Tur att allt gick bra för alla inblandade :)