God Jul till mig själv

Hi hi, som ett barn på julafton när mitt paket trillat ner i brevlådan. Dessutom med ett ganska barnsligt innehåll
Hur kul som helst ju. Underbara Lena Furberg.
Det är ganska kul att så här många år senare, efter att ha beundrat henne så länge jag kan minnas, få prata med henne över internet. Tack vare Bukefalos och facebook. Herregud, Första gången hon svarade på nånting jag skrev så blev jag otroligt starstruck. =)
 
När jag kom till hästarna så såg det ut så här
Då har världens bästa höbonde varit och levererat ett stort lass hö och världens bästa Ivan har hjälp till att lasta in.
Hur bra får man ha det?
 
 
Däremot så har min sista halmbal möglat, det hade regnat på den en dag då presseningen blåst av och sen har det ju varit skitvarmt, så, det var det.
Skit.
 
Ridsuget som jag känt i några dagar blåste bort då dagens blötsnö blåste in.
Blä. Å Mayan var ändå skitsur och knappast på humör för en ridtur hon heller. Skitväder gud så less jag är.
Tog och hade en massagestund med först Strålan och sen Mayan. Båda var ganska spända och Mayan vart ett tag ännu argare då jag höll på och pilla det spända ömma. Jäkla människa!
 
Sen tog jag och klättrade upp på Leffe en sväng och tog en liten tur med tjejerna i snöre runt byn. Leif var iaf väldigt glad trots snöblask och yra. Mest skritt och några travsteg, lite styltigt men det var så pass blött så det lossnade fort.
Tja, dom får ju röra på sig iaf men inte mer än det.
1 kommentar
Ida

åååå mullefusk!!! Ja ska komma och snylta på dom!!