Paketstrul

Näh! Det var inte alls mitt fel, mitt paket sitter fast i Göteborg nånstans. Borde jag vara förvånad..
Alla hästarna har fått vila idag och jag har städat alla vindskydden och kalkat ordentligt. Det har börjat lukta så mycket amoniak nu när det blivit varmare. trots att jag försökt hålla efter och spåna rent och så. Tyckte det blev lite bättre lukt på en gång.
 
imorgon kommer Anna till Stråla igen... Nu är det bara hålla tummarna för att hon ska ha blivit något bättre.
Jag har inga förhoppningar på att jag kommer att få börja rida riktigt än men jag är så sugen på att sitta lite på min tös igen och ännu mer sugen på att komma igång med träning. Men det får ta den tid det tar.
 
Fasiken vad tiden går fort! Swoooch!
Och nu när det är ljust så här länge så är det helt hopplöst att förstå vad klockan är.
0 kommentarer