Nein!

Nu har det hänt. 5 dagar innan jag blir 34 nu är det kört, nu går det bara utför. Jag hittade mitt första gråa hårstrå igårkväll  
Lite konstigt känns det allt. Det blir liksom så tydligt att nu är jag inte ung längre, jag vill ju gärna tro det.
Sen började jag fundera, man säjer ju alltid att man blir gråhårig av bekymmer och att man kan bli gråhårig av skräck osv, inte för att jag vill ha en bortförklaring men det vore intressant att veta om det fanns sån sanning bakom för det är så pass vedertaget.
Nä det enda är väl bara att man får börja färga håret lite oftare helt enkelt så kan jag fortsätta inbilla mig att jag inte är en dag över 25.
 
 
Är så sugen på att åka till ridhuset men samtidigt är det så fantastiskt väder så det vore synd att stänga in sig också. Plus att det kostar en del att åka samt att jag är lite slö också... Fan att det inte finns nån ridbana.
Nästa måndag ska jag iaf rida lektion.
1 kommentar
Johanna

Finns det inte en ridskola i Siknäs? Dom borde väl ha ridbana.