Kycklingvinge

Sådär ja. Nu har jag fått mina katter att börja äta kycklingvingar. Bara svälta dom lite först. Hö hö.
Lata jäkla kattskrällen ska sin mat serverad i silverskålar, måste tugga!! Jisses då.
 
Idag blev inte som tänkt men rätt bra ändå. En ridtur på lilla tant som kändes så där. Det är nånting som inte riktigt är som det ska. Vad det då beror på. Man kan ju hoppas att det är pälsfällningen och så men jag har hört av mig till Maria Ö och hoppas hon har tid för en koll. Det skadar ju aldrig ändå.
Det som är lite lustigt är ju att hon var hur fin som helst när vi red lektion men turerna före det och så idag har känts lite konstiga. Plus att hon sliter i tyglarna som om det inte fanns någon morgondag. Inte på lektionen.
Skummelt!
Red bara ca 30 minuter, promenerade resten. Framåt och inte stel, men lite konstig som sagt.
 
Nåväl. varit till byn och gratulerat min gamle far också som fyllde år idag. Fått mat och tårta.
Redan hungrig igen. Kroniskt hungrig. Jäkla menselände.
 
 
3 kommentarer
Camilla Danielsson

heheh roliga katter ;)... mina är lika dom äter inget som serveras, rynkar lite på näsan och går vidare...

SV: Vad tråkigt med täcket, hade det problemet innan jag flyttade =(

Ida

Kan det bero på underlaget då, om hon gick fint i ridhuset men problem längs vägarna? eller att han mjukas upp mer när hon gör piruetter i ridhuset..?

Johanna

Jag är också konstant hungrig ;)
Ska du flytta från SIknäs?