I taste good

Stormen verkar lugna sig plus att det har klarnat upp.
Fast det var inte det jag ville säja utan att jag har fått tid med Maria Ö på torsdag. Så jäkla skönt att det inte var lika lång vänte tid denna gång, om nu inget händer då.
Å så kommer hon tillbaka nästa vecka på fredag också så får vi se om hon får titta på Mayan eller Stråla först.
 
Och jag har fått årets första myggbett, redan igår hade jag två som har kliat nå vansinnigt hela långa natten, idag har jag fått ytterligare några till. Jodå, mig hittar dom så fort dom vaknar dom blodsugande kräken.
tydligen är jag väldans smaskig.
 
 
Nä jag skoja bara, huset blåser omkull strax...
1 kommentar
Camilla Danielsson

ja urs för att myggorna kommit.

Jag vet faktiskt inte vart man beställer sommar utan regn men jag återkommer om jag lyckas få fram ett vettigt svar ;D