Crazy ass!

Läste en skvaller tidning på jobbet, jag hatar skvaller tidningar (även dom som försöker förklä sig och kallar sig kvällstidning ala aftonbladet eller expressen. Bah!) dom gör inget annat än att gotta sig och förfasa sig och speciellt kändisarnas vikt och utseende. Tragiskt.
Men då råkade jag se Christina Augilera och hon har blivit fet. Å det må ju vara det säjer jag ingenting om men vad har hänt med hennes röv?? Den ser ju helt galen ut.
 
Sen kan jag ju också tycka att man kanske skulle kunna välja några andra scenkläder än dessa
Men nu skulle jag inte hacka på henne, det är la härligt om hon trivs vilket jag inte alls tror på med tanke på hennes viktpendling inte tyder på ett gott mående (I know) 
 
 
Men nu var det inte hennes vikt som intresserade mig Det var röven som inspirerade till detta inlägg.  He hrm.
 
Ja fy fan för att vara kändis och bli synad i minsta detalj jämt jämt. inte ens kunna klia sig i näsan utan det ska bli en rubrik i nån skittidning.
Mmjo finns mycket man kan säja om skvallerblaskor och deras "journalistik". Skulle aldrig i livet få för mig att stöjda skiten mer (gjorde förut tyvärr...)
 
Å tv 4:as fantasterna, borde hetat nördarna. Och nörderi är härlig. Programmet, vette tusan. Dom vill gärna göra folket som är med ännu nördigare och så dessa överdrivna applåder. Nej det är inte nödvändigt att applådera i en kvart för att en Star Wars fantast känner igen Luke Skywalker  
 
 
Nu började jag googla andra rumpor och en annan galen röv är ju Kim Kardashian
Nattligt nöje
1 kommentar
Johanna

Va??? Är det där verkligen Christina Aguilera?