Liksom

Ett förtydligande bara. Att jag skrev att jag kände mig bra kanske kan tolkas som att jag tyckte att jag var bättre än nån annan men tvärt om.
Att jag vet att jag är en krattig ryttare och har massor att förbättra men att jag ändå kände mig bra för att jag inte kände att någon titta snett på mig.
Var väldigt nervös över att folk skulle stå och se när jag rider men var bara gott på grund av folket som tittade.
 
Jag kikade på filmerna igår och
Note to self: Sluta stirra ner i manen på häst, håll handen stilla och för sjutton räta på dig! Tsk tsk, hamnar framåtstupa gång på gång.
Å så hade jag nå hyss för mig å satt å knep med inner skänkeln hela tiden första passet.
Nåväl. Väldigt intressant. Tyckte filmen när jag red Mayan såg bäst ut. Det ser inte alls lika hackigt ut som det känns. Det var bra =)
1 kommentar
Johanna

Det är väl jättebra att det känns som att det går BRA! :)

Det är JOBBIGT när folk ska glo när man rider, men när man är med människor som man vet stöttar & vill hjälpa istället för att nedvärdera och stjälpa så blir det lättare & roligare att utvecklas :)