Bergådalbana

Hejsan vad det går upp och ner här. Igår hade jag en skitbra dag. mina boeende problem är fortfarande kvar men jag tänkte ta itu med det idag. Det kommer en liten förklaring sen.
Jag och Mayan hade en fantastisk ridtur igår hon var skitglad och till och med bjöd på en liten hoppelibock, ha ha toktant!
Hon är lite stel i början men när hon har kommit igång så är hon så jäka fin. Lycklig matte i alla fall.
Strålan tog jag på en körtur och höll på att frysa ihjäl men det gick fint det med. I förrgår tog jag henne i lina för att träna på galoppen och det var ett fasligt hoppande, bockande och rusande. Sist jag galopperade uppsuttet så gick det dock superbra. Hade tänkt rida unga fröken en tur i solen idag.Hursom så blev det även paltmiddag igår och en väldigt mysig kväll. Mycket gott för själen.
 
Om jag skulle ta och ringa till banken nu då...
 
Finaste Mayan tidigare i sommras
0 kommentarer