Härliga teknik

Ja det fortsätter hända grejer. Nu har jag dessutom äntligen internet. Efter flera år utan.
Ja jösses.
Igår så for vi och tittade på en lägenhet som Ida hört talas om som egentligen har hyrts ut till turister. Men med få bokningar så har den mest stått tom så jag fick flytta in omgåeende. Möblerad och klar. Det är både bra och dåligt, jäkligt praktiskt att bara kunna kliva in och bo, men ganska mycket eget vill man ju ändå ha. Skönt också att slippa bära upp för trapperna, möbler och skit.
Jättetrevlig och fin lägenhet med havsutsikt och bastu (!!) kors. Plus då internet och tv kanaler som jag inte heller haft på över 5 år.
Just nu får jag dock ingen ordning på tv:n... Teknik är bra underbart ibland.
Sitter dessutom å väntar på folk. Jag hatar å vänta. 
 
Å bilen den startar inte. Hade jag fröväntat mig något annat? Eh, nä. Men det är skit ändå.
Jag tror nästan att det är någon högre makt som inte vill att jag ska köra bil. Helt seriöst.
 
Hästarna lever å frodas, hovslagaren kom dock aldrig i torsdags så det var bra att snön försvann.
Nytt försök på tisdag.
1 kommentar
Tiger, ishavet

SÅ himla bra det blev allt det där. Jag hatar också att vänta, det är MIN tid som någon fuckar med.
Kan du bo där nu ett tag, eller? Jag menar, internet, TV-kanaler, havsutsikt och bastu är liksom inte kattskit, hahah!