Men så underbart

Ja men så där ja. Då regnar det igen. Så fantastiskt.
Inte bara regnar, stormar.
Jag vet att jag fokuserar väldigt mycket på vädret men det påverkar mig så mycket. Speciellt när man har häst och måste vara ute mycket, vill vara ute mycket.
Uschiamej!
 
Hur som helst så vart jag ju ite extra påverkad av det vidriga vädret då vi idag bogserade min bil till luleå. Utan vindrutetorkare... I konstant snöslask/regn/vägmodd.
Ja roligare saker har man ju gjort men det är underbart att den är där nu iallafall. Nu kan jag bara hoppas att den går att fixa också.
När vi kom fram sa jag till Ida att det där gick ju fort, det tog bara en och en halv timma. Vänta nu, hur räknar du sa hon. Det tog visst 2 å en halv timma. Ha ha, nåja. Vi överlevde ju iallafall.
Vad gjorde man utan vänner?
 
Uuurk. Jag köpte en tröja på loppis igår och den har tydligen vart ägd av en rökare
Jag luktade på den igår och då luktade den bara rent, men nu kommer den fram, röklukten. Bara hiva den i tvättmaskin igen och hänga ut den kanske. Hur blir man annars av med röklukt?
Egentligen tror jag inte att det luktar så mycket men Jag har en hypersensitiv näsa ibland.
 
1 kommentar
Dunder&Jag

Prova tvätta tröjan med 2 dl ättiksprit direkt i tvättrumman, naturligtvis med vanligt tvättmedel/mjukmedel med...

Svar: Åh, tack!
Stjärnstrålar