Komik

Ha ha ha. Ja vad ska man göra, det är bara skratta åt eländet.
Sitter och tuggar på Ahlgrens bilas så med världens knak går tanden mitt i tu. Den tanden som jag för... ett år sen(?) tappade en bit ifrån när jag tuggade tuggummi.
Ja antagligen så borde jag ju ha gått till tandläkaren med den för länge sen men den har inte orsakat mig några problem. Förrän nu då.
Dessutom så har jag ju väntat mig att bli kallad till tandisbesök men dom verkar ha glömt bort mig. Igen.
Oh well...
 
Tandläkarbesök är ju ungefär precis det sista jag behöver just nu. Jag bara ser tusenlapparna som singlar iväg. Tusenlapparna som jag inte har för jag inte kan jobba för att jag inte har nån bil och för att jag klantade mig och blev av med ännu mer pengar.
 
Jag tänker ibland på en strof som jag läste i en bok.
"Livet är en svart komedi, skriven för att roa gudarna"
Precis så känns det rätt ofta.Varför kan inte saker och ting bara gå bra? Varför kan jag inte få säja att livet är gott och så får det fortsätta vara så?
 
Bah!!
Bitter!
1 kommentar
Johanna

Jag tycker aldrig man blir kallad till tandis när man blivit vuxen....hoppas det löser sig, annars får du knyta ett snöre i tanden & spänna lokselen på Leffe så drar han ut tanden på dig gratis....;)