Fina lilla Mayan

Fy! Jag tror jag skulle kunna sova dygnet runt. Jäkla november.
Längtar som tusan efter ett fast jobb. Ja och efter bilen... Sucka
 
Varit och hämtat ca 500 kg hö idag, det räcker väl typ 2 veckor. Hoppas på att kunna hämta hem halm strax. Det behövs verkligen. Dels för tjockisarna att kunna få äta, sysslesätta sig, tugga, utan att gå upp jättemycket i vikt och dels för att få det lugnare vid fodringar och slippa slagsmål (jag är så avundsjuk på Ida och Andreas hästar som bara står och väntar på maten medan mina hetsar runt och bråkar och tjaffsar och lever rövare) och för att få Leffe lugnare överlag. Han har ju nån ätstörning och är helt hysteriskt utsvulten konstant. Det är bara på sommar betet som han kan släppa mathetsen något. Och det är ju bara för att då äter konstant.
 
Sen fick Mayan komma ut på en liten tur där jag först red lite barbacka och sen promenerade. Hon är så himla trevlig nu. Fina fina tjej.
 
 
och så är jag så otroligt sugen på att rida lektion för Eva. Det var jättejättelänge sen och jag trodde inte att det skulle dröja så här länge.
Men vi har ju typ ingen tillgång till ridbana och jag har ingen bil att ta mig till ridhuset.
Skit också!
0 kommentarer