Det blir så fint!

Åh vad jag är nöjd!
Det var ju inget bonde idag sorgligt nog, vi har ju en liten bsf traition här, men Ida kom med den briljanta ideén att ha pysselkväll istället. Jag hade redan tänkt baka till bonde så det vart hjortronpaj. Hejsan hoppsan vad huslig jag är.
Å så har Ida pysslat med sina halsband och jag har skruvat ihop mina IKEA möbler.
Det är dock inte alla som lyckas skada sig på bruksanvisningen ska jag säja, jag är lite spechul. Mhm
 
Har även piffat upp de fula möblerna som var här, Ida släpade hit en bekvämare fotölj och iom de nya hyllorna jag satte ihop har jag fått bättre mysbeslysning. Nu är ju lägenheten ännu bättre. Snart kommer jag aldrig att gå ut härifrån, jag är så nöjd, det blir så bra.
Yey för IKEA! Mycket väldigt braha saker till liten slant.
Nu vill jag bara ha upp mina egna grejjer på väggarna också och lite annat smått och gott.
 
Bilden väldigt stulen från Getty men den är så härlig
 
Men åh! Man bara måste älska VH1. Nu spelar dom Mmmmbop. Ha ha, underbart
 
 
 
Dom spelar ju även en massa roliga 80-tals videor och trevlig rock. Har sett Guns 2 gånger på kort tid.
Lovely!
0 kommentarer