Ach vilket dilemma

Vilket dilemma.
Slash kommer till sverige i februari och Volbeat kommer i Juni...
Ah. What to do?!?
Hade jag gillat Myles lika mycket som Slash hade det ju inte varit nått att fundera på men jag är inte så förtjust i honom. Men å andra sidan. Hej hallå det är Slash!! Skit i vem han råkar ha med sig på scen liksom.
Fast. Får jag inget jobb så är det ändå inget att fundera på....
 
Jag förstår inte folk som faktiskt vill gå arbetslös. Visst, det är jätteskönt en stund. Sen är det bara stressigt. Och förutom det faktum att man blir fattig som en kyrkråtta så är det ju bara grejen att ha ett jobb att gå till, att åka iväg och göra nytta. Göra/se nått annat än bara hemma. Träffa andra människor.
Tjäna ihop till semester så attman verkligen ör ledig när man är ledig och inte har en massa borden hängande över sig.
Jag ringde och pratade med chefen igår och sa att jag står till förfogande runt jul och så. Hopas verkligen att dom behöver mig.
Jag, Leffe och Ebba har varit på promenad och det var gott för själen. Det dalade lite lite snö tio grader kallt och en glad farbror häst som gick och mufflade i min jacka.
 
Ja snön förresten. Dom hade lovat oss snö. Vart är den? Kylan är här och lite lite snödamm på marken som lyser upp tillvaron något. Men jag vill ha minst 2 decimeter.
 
 
1 kommentar
Johanna

Det är verkligen inte kul att gå arbetslös, påfrestande!!!