Nörderi

Toknördat ner mig i Criminal Minds, börjar bry mig mindre och mindre om själva historierna och mer och mer om karaktärerna. Irriterar mig på att man får veta så lite om dom. Jag har sån lust att kasta mig in i fandomen men jag har inte tid! Så jag får nörda för mig själv.

Jättetrist att Gideon försvann, han var en av mina favoriter.
Gillar JJ jättemycket och där ett tag så hoppades jag att Reid skulle få henne men så blev det icket.
Hotch växer och från att bara vara en surprupp i mina ögon så är han rätt skön emellanåt.
Garcia, skön brud
Å så underbara Reid...
Mindre förtjust i Derek och Elle. Emely var jag lite sur på där ett tag men hon växer också.
Än är jag bara i början på säsong 3 men har sett nyare avsnitt lite här å där. Dom går ju konstant på 5:an. bra sysselsättning på nattjobben =)

Sen gillar jag inte heller att dom har gjort Reid till Mr fotomodell. Gillade honom mycket bättre som toknördig och akward.

(för att inte tala om håret då... Stop messing with the hair!
 +1 på den)



Ja ja, alla människor utvecklas, även the fictinal ones

0 kommentarer