Fåne

Nu har hästarna flyttat, lite sentimentalt och lite konstigt förstås, men mest okej. Leffe tyckte att det var vansinnigt läskigt att gå in i skogen när jag skulle visa dom gången jag har gjort, så antingen kommer han väl inte alls att gå in där eller så kommer han att gå in efter dom andra, få panik och springa och göra illa sig. Han är verkligen ingen skogshäst den där, i början kunde jag knappt rida i skogen, han blev bara stressad och rusade plus att han blev rädd för varenda pinne å gren som inte satt fast i ett träd. Å milde tid om ett helt träd hade trillat omkull. Ha ha. Knäpphäst. Han är som sagt ganska fånig. Nå om inte annat så får jag väl agera skogshuggare igen.
4 kommentarer
Johanna

Blev det Siknäs för er :)?

Tiger vi Ishavets Port

Så skönt att det är på gång! Är ju så fint där i den hagen, det blir säkert helt bra! Jag vet känslan av att ändå känna en viss förväntan då man packar och jag tror det är känslan av starta nytt, komma till något annat där inget är givet och alla möjligheter det kan innebära. Spänning och förändring på ett positivt utmanande sätt. Jag tror vi som människor behöver det, en utmaning eller en förändring som kan komma att reflektera tillbaka på oss. När allt blir för statiskt vänds mycket in mot mig själv, inte bra! Hehe! :)

Lycka till m Leffe och skogen.

Ida

Hoho Leffe får det inte lätt när han kommer hit med andra ord, det blir rena terapin för gubben!

Linda

Ida: Ja men som tur är så har ni ju redan upptrampade stigar, det tror jag att han fixar, han har ju redan haft mycket terpi i min ägo.



Å Tiger: Du är så klok som vanligt. =)