Japp, där kom det

Jag fick en kram av hyresvärden för att jag har skött mig bra under dessa fem år. Sen blev det lite snyftkalas för mig.
Han sa även att han hade sett min lilla katt igår så jag hoppas innerligt att det var hon och att hon är kvar där.
Hyran behövdes inte betalas för juni också och det var ungefär ett ton som trillade av mina axlar där. Nu måste jag bara få bort det sista och städa lite. All energi tog slut och kroppen gör bara ont. Men lite mat bara sen så.

Har ridit Leffe idag och det var länge sen han var så trevlig. Jätteroligt var det. Pigg men lugn. Spänstig trav och inga rusningar ingen stress. Mayan ska få en sommar medis som har ridit henne och dom verkade trivas med varann, Mayan såg jättenöjd och glad ut.
1 kommentar
Johanna

Naw vad gulligt av honom :)

Allt löser sig så småningom :)