Busdjur

Strålan tappade en sko för en vecka sen så hon har fått vila, tyvärr, vila behöver hon verkligen inte just nu, knoppen kanske men definitivt inte kroppen, men igår kom hovis ut och slog på den så idag har vi kunnat vara ut och köra
 
Leffe vart skitsur för att han inte fick följa och härjade som bara den i hagen. Knashäst.
Sen släppte jag Leffe och Strålan på lite mer bete igen, (dom har fått gå på lite bantning då jag inte kunnat motionera Stråla) då vart det full rulle igen, på båda två.
De värsta bockarna och bakutkickarna fick jag såklart inte med på bild..
 
 
 
 
 
Busdjur
 
Finaste Ebba
 
Ungefär hälften av min monster vecka är avklarad. Imorgon fredag börjar jag kl 16 för att jobba ända till på söndag kl 22.
Å visst går det riktigt bra när jag har ett toppenjobb men jag skulle inte vilja vara borta från djuren så här mycket nå ofta.
1 kommentar
Johanna

Haha vad söt han är :D