Vart jag mig i världen vänder

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Precis så är det ju



Gillar låten och namnet, Den svenska björnstammen. Videon var väl ingen höjdare dock.

Gillar också



Igår blev det en körtur med fröken Stråla framför vagnen och Leffe, Skorpan och Ebba bakom. Väldigt pigg tjej men oj så fin.
Idag ridtur, bara jag och Stråla, men helt ensamna var vi inte då vi träffade på fyra älgar i skogen. Vi stannade och tittade på dom ett bra tag och jag kände Strålas hjärta bulta genom sadeln men riktigt upprörd blev hon först då dom hade gått in i skogen igen. Hejsan hoppsan. Nåväl jag ser det faktum att jag, som inte är speciellt modig alls, vågade lita på henne och sitta kvar trots att hon hoppade runt , som ännu ett bevis på hur fantastiskt fin hon är. Däremot var hon lite små jobbig när hon resten av turen förväntade sig se älgar bakom minsta buske. Men, ja hon känns så trygg och vi kunde ändå trava och greja på utan att hon for i luften. Hennes värsta är liksom inte speciellt värst. Bettlösa var vi också för den delen. Inga problem.

0 kommentarer