Katjing

Äntligen har jag fått min kära hectorsadel såld. Bara hoppas att allt funkar som det ska nu då, ska skicka den ner till lund.
Det blir ett VÄLDIGT välbehövligt tillskott i kassan. Det är inte kul när lönen är slut innan månaden ens har börjat...

Annars är jag sjukt less på halkan, snön är härlig men halkan hänger kvar, det var så fruktansvärt isigt innan det kom snö. Gjorde ett försök att rida Stråla på nyårsafton men hon bara halkade, å det kan ju inte vara så lätt att hålla balansen med en tungklump till matte på ryggen.
Hoppas hoppas hoppas att nu hovslagaren kommer till veckan..

Å så är jag bara så trött så trött. Det går liksom inte att beskriva, det är sinnesjukt, orkar inte hålla ögonen öppna många stunder. Kroppen värker och ömmar och molar och smärtar. För tillfället får jag nästan panik av kläderna som trycker. Haft huvudvärk i 3 veckor. Ont.
0 kommentarer