Massage

Då har jag varit på massage här i Töre och det var riktigt bra. Hon kände vart jag hade besvär (överallt), tog på precis rätt ställen och hade mer kunskaper om kroppen än bara knådamassage liksom. Kände faktiskt att det lättade något också, det är inte illa.
Dock så var hon lite dyrare än de flesta och massage är redan nog dyrt. Speciellt när det inte är något lyx man "unnar" sig utan behövligt för att alls kunna fungera.
Nu ska jag bara myyyysa ett bra tag så får vi se om jag orkar dra ut nån häst senare.
Strålan såg bättre ut i benet idag, bara lite tjock på utsidan nu. Verkar inte ha ont alls. Skönt.
 
Ho ho, jag kanske inte får ta ut nån häst för Ida, ordern är vila. Ha ha.
 
 
 
Ha ha, kom just på att jag drömde att jag red Tyras häst Landfried i natt och blev jättekär. Han var väldigt rolig att rida.
 
5 kommentarer
Ord & inga visor!

sv:Det där med nyfikenhet och följa efter känner jag igen.Det är precis som om mina hästar tror att varje stort fordon är starbilen *skratt*

Du kan inte använda de äldre trygga hästarna som föredöme att lära den yngre att det inte är något farligt ?Fast det gör du troligtvis redan =)
mvh/Q

Ida

Ja men hallå, du måste ju få valuta för pengarna!!! :) därför viiiila!

Anonym

Hej nu har jag funderat ett tag gick inte du grans ett år före mig?

Greta

Ja det var jag som blev anonym här ovan =)

Linnea

Fina Mayan. Hoppas Stråla blir bra snart.
Härligt med massage, men förstår precis vad du menar. Jag skulle egetligen behöva gå hos nappis då jag känner hur sned och eländig jag är men har inte råd, så det är bara att lida i det tysta och hoppas på det bästa. Har inte ridit "på riktigt" sen i våras av rädsla att föra över snedheterna på Frej. Onödigt när han är så fin i kroppen nu. Så promenader och lite körning är det som det blir mest av, förutom nångång i ridhuset när jag suttit upp barbacka i grimma för att träna lite kroppskontroll från ryggen i tio minuter...