Kattens dag

Men vad hände med resten av inlägget?!? Fan, man kan ju bli arg för mindre! (Ägnar tid åt att skriva ett långt inlägg och så kommer bara hälften med. Har väl aldrig hänt förr. Bah!
Då tar vi det en gång till men lite snabbare.
Varit på Älvdalens hundhälsa idag för att det var kattens dag.
Jennie Carnudd http://www.skaparverkstaden.se/ fotade Lilleman och Ebba fick vara med trots att hon inte är en katt. Ska bli jättekul att få se bilderna när dom blivit redigerade och fixade.
Lilleman fick även prova vibba och la sig sen tillrätta i massagefotöljen.
Jag och Ebba satt en stund på vibben också och jag har varit riktigt dålig i kroppen ett tag nu men vad det gjorde gott att sitta där.
Så Kära Tomten jag önskar mig en Vibb grej i juklapp
 
 
Sen tog jag ut mina hästar en sväng och då minsann hade det börjat snöa. Underbart!!
Jag satte Stråla framför rockarden och tog Mayan och Leffe bakom. Stråla var så tokpigg att hon taktade först en kvart för att sedan övergå till rallyskritt.
Var tvungen att ta Stråla på en längre sväng så hon skulle få göra av med lite överskotts energi i alla fall även om det inte är det lättaste när det bara går att skritta. Lämna Leffe i stallet och for en sväng till med Mayan och Stråla.
Lite trött blev hon ändå. Trött och snöig tös.
Med lite tur har det kommit så pass mycket snö till imorgon att vi kan fara ut och busa lite.
1 kommentar
Ord & inga visor!

Det gör den säkert.Om den inte redan gjort det?
mvh/Q