25/12

Min far jobbar febrilt med att få igång min dator igen. Hoppas hoppas.
 
Julafton var hos min bror med familj, lungt och mysigt som alltid. God mat och film i hans fantastiska tv soffor på stoooor tv. Slutade dock med att jag inte alls mådde bra, om det fortfarade är lunginflammationen som spökar eller vad.
Idag har jag kört kälke med Strålan i djupsnö igen, hon visade dock inget tecken på att bli trött och nöjd den här gången.
Hon är en häst som verkligen skulle behöva arbeta flera timmar om dan. Om bara inte matte blivit så frusen.
I går på p4 så var det en intervju med Lars-Olov Lundgren som jobbade med sina hästar i skogen. Jag hade sån tur att jag fick ha honom som körlärare på grans. En riktig hästkarl.
Hade tänkt kunna länka till programmet men jag hittar det inte =(
 
Synd att jag inte fick med mig kameran ut, det var så otroligt vackert idag.
0 kommentarer