Sådär ja!

För första gången på hela sommaren känner jag mig skit trött och oinspirerad. Och bara det är det ju helt suveränt, att jag klarat mig ända tills nu =)
 
2 stegs raketen för att må bättre
Steg 1: Sluta i hemtjänsten
Steg 2: Sluta hos psykopaten
Sådär ja!
 
Jag har fortfarande ont hela tiden men det är på en hanterbar nivå, kanske är 40% av det som varit. Och det bästaste av allt är att jag har haft så fruktansvärt mycket energi. Helt otroligt och fantastiskt underbart.
Men igår blev jag trött. Hade besök av hovslagaren på fm så hästarna fick sig nya fina fötter sen vart jag tupplurandes i 3 timmar.
Idag är det kallt och regningt och jag försöker hitta lite energi och inspiration att ta med mig till hästarna som skulle behöva ut och röra på sig.
Strålan fick en rejäl genomkörare igår, dyngsvettig blev hon så hon skulle behöva röra sig lite lätt idag. Och Mayan behöver få komma ut. Kanske skulle testa rida Stråla med Mayan på släp? Den varianten har jag aldrig testat... Hm, nu vart jag nästan lite inspirerad.
 
1 kommentar
Anonym

Ja det är jättesvårt, speciell om man pratar med folk som inte är "öppna" för att rida genom att känna...

Har du funderat mer på Charlottekursen?