Drama

Kl ett natt låg jag i godan ro och tittade på tv i min friggebod när det helt plötsligt börade skrikas precis utanför. Hundar började skälla och det var ett fasligt liv. När jag efter ett tag stängde av ljudet på tvn så hörde jag nån som skrek: "Lägg dig ner, lägg dig på mage"!
Pappas hund blev upprörd och började skälla hon också så det var allt jag kunde urskilja men jag förstod ju att det var polis i farten och vågade inte titta ut. Men jag önskade att jag hade haft ett fönster åt det hållet så jag kunnat tjuvkika lite.
http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6505770
Klockan var alltså över ett när det var som mest livat, inte 00.38 som det står i artikeln.
1 kommentar
Linnea

Oj, läskigt! Sånt är man då inte van med här ute. Det är en sensation om polis skulle visa sig här. Däremot i Dusstjärn där frej bor, där har vi polisbesök nästan var dag. Bor nämligen två alkoholister efter vägen som kör i fyllan i bland. Lite trist, en olycka händer ju så fort. Dom är dock snälla och älskar hästar, dom brukar gå dit med knäckebröd, socker och skorpor till hästarna. Och då är det skorpor utan kardemumma som gäller ;)
Men söta ponnis!! och söta Ivan. Han tyckte jag om :D