Myselimys

Gullungen. Han är så stor så han måste ha en Bäbis tröja så man vet vad han är.





Mayan löser lite hår =P



Leffe, efter gårdagens körtur, jätte lugn och fin kille



Skorpan har ägnat sig åt sin favoritsyssla, näst efter att äta.



Stråla med sin häftiga fuxbläs. Även hon var superfin igår på en liten ridtur.



Å så lyckas hon alltid stöka till det för sig



Å så fyllde jag ju år igår och så var gladskitarna på besök =)



Idag blev det massor med Maya mys i solen


En promenad i skogen, och efter det så red jag fröken 10 minuter på gården, lite öppnor och slutor och så. Jätte jättefin tjej. Det var så roligt.


Har inte ridit sen hon blev sjuk för jag tycker att jag är lite för tung för henne nu under igång sättningen. Men 10 minuter en gång i veckan ska hon nog fixa, kändes som sagt skitfin så det är väl bara jag som nojjar i vanlig ordning.
Tycker ibland att jag kanske är lite väl övernojig men samtidigt så har jag ju två hästar med ganska stora "fel" som ändå lever över 20 års sträcket och mår gott så jag tror på att min väg är den rätta.

Å så blev det hund och kattmys på bron





Nu är det operation bantning av tjockisarna hemma då jag har fått lite skrämselhicka av några hästar vi var och såg här i veckan, så sjukligt feta så jag vet inte vad... Jag har ju lyckats hålla mina i fin form ända tills Mayan kom hem igen, då började jag tjuvöka åt alla andra också, knas. Men nu är det färdihaft. Så tant Maysan som behöver lite extra fick tex idag stå och äta hö medan dom andra fick nöja sig med några pinnar att gnaga på. Ha ha, evil matte.


3 kommentarer
Ida

Massa roliga bilder :) Jag gillar verkligen bilden på tokglad Edwin :)

Johanna

Grattis i efterskott!

Linnea

Grattis i efterskott!

Fina dom är pållarna. Har faktiskt lyckats hålla Frej i lite mer normalhull nu, bävar för betessläpp fastän vi har näringsfattigt bete så blir han ändå smällfet. Huh!