Nassekatt

Tja... Jag är inte pigg.
Fick för mig att jag skulle rida en sväng. Inte så bra idé, trött och grinig i halv storm, jag orka inte ens trava lite å hästen på tårna. Knaskatten tyckte han skulle följa så jag kunde inte rida över vägen som tänkt, katten tappade bort oss och kom inte hem...
Hoppas han har hittat hem när jag kommer hem igen. Är hos mamma och har ätit middag, nu bakar hon kakor. Yum!
Tog in hästarna i stallet för att det var stormigt och regnigt, då kom solen fram,. Vadå typiskt... Pffft.

Kisse kom hem
4 kommentarer
johanna

Tomas tar 1000:- / sommarskoning

500:- / verkning

johanna

Jag skrev såklart fel.

Tomas tar 1200:-/skoning oavsett om det är sommar eller vinter & 500:-/verkning.

johanna

Men jag har ju inte Tomas även fast jag skulle vilja just nu för att jag inte har råd.

Johanna

Jag har haft Tomas, men nu har jag Rikard eftersom Tomas är för dyr för en ansträngd studentekonomi.