Jag får nog bo kvar

Jag tog mig upp imorse och dagen har gått förvånansvärt fort och bra. Men inte skulle jag vilja börja 5.30 nå många gånger inte. Nu blev jag dock toktrött. Storm ute, hästarna kanske får vänta till i kväll men ut måste dom. Så det så, jag har varit alldelens för trött i helgen. Usch usch. 4 dagars vila för hästarna blev det...

Det verkar som att jag inte behöver flytta ännu, jag får nog bo kvar i alla fall det här året. Vad konstigt det känns då. (knäppa jag) Jag hade som förlikat mig med tanken att flytta. Men självklart väldigt skönt. Klart bättre att få bo kvar där jag (och djuren) trivs så bra än att måsta ta mitt pick och pack å alla djuren och knöka in oss nån annanstans. Vi har ju gott om plats där vi är nu och det är ju väldigt bra.
Ja. Så har man oroat sig i onödan då hå hå ja ja, jag är bra på det.
1 kommentar
Therese

Men så skönt att du får bo kvar en tid till. Happy for you.