Fantastiska hästar och underbara sommar

På lördag så blev det då en sista ridtur i bensbyn tillsammans med Lena och Bacon och mer galopp, så duktig tjej. Bara matte som måste försöka låta bli att vara lite skraj, men det släpper nog snart. Stoppade sen in henne i transporten och tog henne till Ivans där Leffe, Aniara och fölet Alva väntade. Det var väldigt odramatiskt precis som när vi släppte dit Leffe med flickorna A. Så fick dom gå i hagarna brevid varann tills idag då vi släppte ihop dom, också det så odramatiskt så dom nästan var tråkiga, jag hade förväntat mig lite spring i alla fall, men inte. Kloka fina älskade hästar.
Jag är facinerad över hur fort dom tydde sig till varann och att Aniara inte tokvaktar fölet. Men dom är ju så snälla mina hjärtan. Stråla är väldigt nyfiken dock och jag tror hon är lite sugen på fölbus.

Snart kommer Therese på besök. (edit: nä det gör hon inte alls det...)
Sista underbara semesterveckan nu. En hel vecka kvar och så bra det har varit hittils, trots en del små missar i planeringen eller vad man nu ska kalla det.

0 kommentarer