Det var en jädra smäll

Då har jag fått prova på att bli påkörd bakifrån. Jag hade stannat för bilden framför skulle svänga vänster och så drämmer en annan bil in i mig med en jävla fart och en jädra smäll. Jag satt och tittade på bussen säjer gubben som klev ut, det var mitt fel, jag var ouppmärksam. Mmm jodå, det kan man ju säja. Min första tanke var ju Ebba! som satt där bak, men han hade väl lyckats väja så precis att det mest tog i min vänstra baksida. Sen fortsatte han en bra bit innan han fick stopp.
Sen när jag kom hem lyckades jag snubbla i stallet (i dom jävla hålen i golvet som bara blir större och större som jag alltid snubblar i) och störta och skrapa knät och slog mig i sidan.
Bra dag....

Har fått låna en TENS av sjukgymn, äntligen, men bara över helgen. Kanske jag kan bli av med låsningen jag gått med i bröstryggen i över 2 veckor.
På ett tag kommer Ida med hästarna. Hoppas det går bra iaf.

Å igår körde vi Stråla med Lenas fin sele och fin vagn. Första gången Stråla hade baksele på sig, inga problem, duktigaste tösen, pigg och glad i värmen.
Lena var lite nervös och redo att hoppa av för att jag körde i grimma, hi hi, det är ju ingen fara med lilla fröken Stråla. Jag känner mig då alltid så trygg med henne.
Bacon gick bakom på släp.
Idag är det för varmt för att rida, pysslar med lite annat.
0 kommentarer