Sprätt gangster

Tänk att två katter kan producera så mycket bajs, och att sån fasansfull stank kan komma från en liten katt rumpa... Facinerande. Jag skulle behöva ett speciellt katt-toalett rum. Hmm.
Nya ganstern sprätter dessutom som tusan så det är kattsand överallt. Tur han är så söt. Å busig, jädrar vad han rusar runt ibland. Å högljudd, han väckte mig imorse med sitt jamande, det är Aska han pratar med.

Jag börjar känna att jag inte vill flytta. Vill inte. Jag trivs ju så jäkla bra. Voj voj. 3 månader kvar, och vart ska jag ta vägen då... Mig själv är väl inget problem att stoppa undan men ALLA jädra saker och två katter...

Var ut och luffa med hela hästflocken igår, Skorpan i täten. mys men kallt.
Vilken vinter vi har haft, riktig vinter, inte en enda dag blida.
Ska sätta igång ordentligt Ståla igen, börja rida lite mer på riktigt nu.
Tänk att min lilla fröken tös blir 5 år.
2 kommentarer
johanna

Är så otroligt less på denna kyla!

Dunder&Jag

Hehe, det är väl med katter som med människor... vi luktar olika =)Har du redan ordnat med boende för pållarna?