Snart hemgång

Sista kvällen med gänget nu, vi träffades och fika en sväng, fast vi har ju hängt en del på kvällarna annars också, badat, shoppat, fikat å så, utom en som åker hem till luleå varje kväll, hur man nu orkar det. Jag är så glad att jag slapp, att min bästa Anna kunde ta hästarna även denna vecka.
Hur som så har jag ändå kommit till det läget att jag är ganska mätt och känner att det ska bli skönt att komma hem ändå. Längtar efter att komma igång hemma också och längtar efter hästarna och ut och rida. Idag var det ju sol så jag gick ut och stod och mös i solen ett tag, hade varit mysigt att vara ute på hästryggen.
Nu märks det att det ljusnar.

Jag är så fullproppad av inspiration och pepp nu och har stort hopp till framtiden. Fått massor av bra tips och ideér.
Det enda som saknas nu är pengar.... En ganska stor del.
Något jag verkligen behöver är en ny madrass så jag kan sova skönt i sängen (å inte i soffan) och vara rörligare redan från morgonen. Plus ett par sulor till skorna så att vinklarna i kroppen blir bättre och kanske inte får lika ont efter promenader och liknande.

0 kommentarer