Premiering

Igår var en väldigt lång dag då jag åkte med Ida, Andreas, Aniara och Alva på sto och unghäst premiering i boden


Halvbloden visas på ett annorlunda sätt då man släpper lös sto och föl för att titta på galoppen. Ganska smart ändå


Konstaterade att jag är glad att mina hästar slipper såna här hagar i alla fall:

Minimala och leriga...


Träffade på denna godbiten som var riktigt trevlig. Väldigt rask skritt och fin trav. Bara en tvärhand hög.


Jag fick äran att ta Aniara då Alva skulle visas

Alva fick 38 poäng klass1


Jag är även betydligt bättre i ryggen och kan kan andas från och med igår. Halleluja. Imorgon hoppas jag att Kajsa fixar resten också.

Efteråt tog vi beteshästarna hem till mig och lämnade Mayan och Skorpan hos Ivan, dels har dom ingen hage hemma och dels så har dom det så jäkla bra därborta. Synd att inte Ivan har en beboelig bagarstuga, där hade jag flyttat in snabbare än kvickt. Vi har det så bra allihopa därborta och blir så bortskämda. Ho ho.
Tröttaste Linda på länge länge somnade gott igår ikväll och har sovit halva denna dagen.
1 kommentar
Ida

Vilken fin bild på oss :) Har nog ingen sen förut på mig & Andreas tillsammans med hästarna. Det är ju alltid jag som står bakom kameran!