Monster

Hovslagaren skickade ett sms om datum och tid, jag skickade tillbaka och frågade om han hade skor eftersom att "hästen har 5 or eller 6 or lite beroeende på märke". Hovis ringer upp: Vad är det för monster du har egentligen!!!"
Ha ha.
Mja, en kallblodstravare bara  som dock har blivit tagen för både bruks nordis och ardenner. Han är rackarns inte liten min gubbe. Jag minns hur enorm jag tyckte han var i början, nu tycker jag däremot att alla andra hästar är små, har ju dessutom Stråla som inte heller hon är speciellt liten så jag har vant mig.

Egentligen ganska mysigt när det har regnat, hemma hästarna har fått sova in och det blir automatiskt lite mer borstande och pysslande och Mayan har välbehövlig massage osv.

Annars är det rätt mycket som känns mest skit just nu.
3 kommentarer
Ida

hihi Klumpfot!! ;P

Tiger vid Ishavets Port

Så bra med hovslagaren, trots allt. Jag var tvungen att googla överben jag med. Så fina bilder du lagt in sista tiden, strumps!

Ledsen att det inte känns topp för dig. Jag hoppas det vänder snart. Du är fin. <3

Gulledig

säger bara "monsterpjukks"