Bah

Efter att ha pratat med en sköterska som uppenbarligen missat charmkursen så fick jag tillslut en tid hos läkare igår det är ju inte så att jag går till läkare för skojs skull, det ska rätt mycket till faktiskt.
(Jag avskyr folk som, utan att känna mig eller ens ha en aning om vem jag är, tycker sig veta precis vad jag gör och inte gör. Dessutom började hon gapa om en tid som jag hade råkat missa 3 MARS, ett halvår sen. Väldigt otrevlig människa)
Väl hos läkaren så fick jag paraflex och tramadol utskrivet plus att han försökte manipulera i musklerna men det blev bara värre. Tabletterna funkar inte nämnvärt... Tramadolen tar udden av det värsta i alla fall men det är ändå väldigt ont...
Crap

Nu blev det riktigt fint väder. Nice. Jag hänger hos Ivan och hästarna en hel del. Mysigt.

Lilleman har varit i slagsmål och kom hem blodig och svullen i ansiktet igårkväll.
0 kommentarer