Isbad

Ho ho, såna här skulle man ha
http://www.blocket.se/boden/Cavallo_Boots__nya_och_begagnade_31906981.htm?ca=1_9&w=1

Fast jag funderar lite på boots, men jag tror nog jag tar svarta i så fall. Vi får se hur Stråla klarar gruset nu när det kommit fram.

Igår tog jag årets första dopp. I ett vattenfyllt dike. Jag fick syn på fällda små björkar och tänkte ta med mig en till hästarna. Ser diket med vatten och lite is/snö på och samtidigt som jag tar klivet ut så tänker jag "undrar om det håller", det gjorde det inte.
Det var lite små kallt.. hum.. men jag fick med mig en björk i alla fall.
Tks tks. Jag måste väl erkänna att inte alla mina idéer är alltför briljanta. Jag har även hoppat ut i midjedjup snö på jakt efter granar och diverse under vintern...

Ja vad gör man inte för sina hästar, simmar i snö och isvatten för att dom ska få lite underhållning.
1 kommentar
Johanna

Jag tycker Cavallobootsen är så klumpiga, bättre med easyboots.