Somethin' changed in this heart of mine

Jag gjorde mig nog lite mer illa än jag trodde när jag trillade av, jag är ganska justerad i ländryggen, neråt svanskotan plus att den gamla skadan sen jag trillade av Leffe har farit upp igen, precis som den försvunnit, det tog ju bara ett och ett halvt år... Ja nog är man skruttig, hade jag varit häst hade jag blivit avlivad för länge sen...

Åh vad jag vill ha mina hästar på lösdrift med stor fin ligghall. Och då när man lika drömmer så vill jag ha några hektar hage med kuperad terräng. Snart blir nog ialla fall det första verklighet, vart jag än flyttar.

Jag retar mig på bandits reklam. Vi har tjej-tröjor också. Vadå, ska jag ha tjej tischa? Om du vill men vi har faktiskt tjejer som lyssnar på oss också. Finns det nån anledning till att tjejer inte skulle lyssna på bandit liksom?
Retar mig även på deras slogan "Vi spelar vad vi vill". Bah pyttsan humbug! Dom är lika kommersiella och mainstream som RIX, med den lilla skillnaden att dom inte spelar all skitmusik som görs.
Nå jag är ändå väldigt glad att vi har fått den stationen då dom spelar en hel del bra även om det är mycket som saknas.

Åh, nu blev jag jätte ridsugen, få se vad jag hittar på när jag kommer hem.

Är ledig tredagar till helgen och har en del kul på gång. Blandannat kalas på lördag. 5 års kalas för den här lilla filuren
2 kommentarer
Paula

Jag och Miranda kommer också på kalaset :). Vill Ebba ha massage och mikrsoström någon av lediga dagarna?

Anonym

http://duvethonkajsa.blogg.se/



en blogg värd att läsa och kommentera ;)