Hungrig

Har inte kunnat sova alls i natt, kl 4 i morse var jag ut med hästarna och lät dom beta. Stråla fick vara lös och motionera sig själv. Väldigt praktiskt.
Åskan har dessutom dundrat på från ca 22 i går kväll till minst 5 i morse.
Nu har Kajsa äntligen varit här och pillat på mig. Väldigt mycket som sitter i min kropp just nu. Har aldrig varit så här dåligt som det nu har varit i en månad ungefär.
Hon kommer tillbaka nästa vecka också. Thank heaven.
Underbart väder idag, 20 grader och lite blåst, perfekt till att bara sitta och titta på hästarna, hundarna har varit lösa på gården nästan hela dagen och går in och ut som dom vill, sommaren är ändå fantastisk.
Det är bara så fruktansvärt trist när huvudet vill så mycket men kroppen inte orkar. Det är nästan bättre de gånger jag bara sover så man slipper bli så uttråkad. Dessutom är det bara hockey på tv, tur jag har mina Desperata Hemmafruar att roa mig med. Fått tag på 4 säsonger billigt. Lovely.

Tog en massa bilder på Stråla imorse när hon sprang runt som jag ska lägga upp sen, nu måste jag äta lite.
0 kommentarer