Happy birthday "puppies"

Leias andra valpkull fyller 10 år idag, en av valpköparna påminde då han ringde till min pappa för att berätta att han hade köpt smörgåstårta för att fira Molles 10 års dag. Far min far glömde såklart att berätta att Molles mamma fyller 15 snart.
Funderar på att packa in Leia i bilen och åka och hälsa på dom, skulle vara kul att träffa den hunden igen, det var den vi hade kvar längst och som jag hade tänkt behålla och hann få ett lite speciellt band till, otroligt lik sin mor utseendemässigt var han också. Han skulle tydligen även bli pappa nu vid 10 års ålder och det är den enda av Leias avkommor som jag vet om har ynglat av sig så det är lite roligt att hon kommer att "Leva vidare" på så vis.
Tant Leia ska bli mormor på gamla dar.
Åh hon skulle säkert älska att leka med valparna, så barnslig som hon har blivit i sin demens och hon alltid älskat valpar.

Tantaluran


1 kommentar
Paula

Gamla tanten, det är nästan så jag får en tår i ögat när jag träffar så gamla hundar. Hon kanske vill ha en liten corgivalp att leka med?? :)