Fyllo

Jag var lite full imorse. Var så förbanskat risig igår kväll så jag proppade i mig piller för att fixa jobba idag, kände inte av det igår för så var jag redan så yr och upptagen av värken men imorse snurrade det fint.
Ajja bajja farligt efter vägarna. Vad tusan ska man göra?
Gick i alla fall relativt bra att jobba idag. Kände mig allt annat än munter igår kväll. Att det ska vara så här, att jag inte orkar nånting, att jag inte klarar det jag vill, att det ska göra så förbannat ont varenda vareviga dag.
Det är inte kul att ständigt vara sjukskriven. Inte kul att förlora pengarna det gäller, inte kul att göra det besvärligt för arbetskamrater, inte kul att inte få vara på roliga kära jobbet. Inte alls kul.

Har fått rengjort i hagen idag. Skönt. Väldigt praktiskt att bara skotta ut skiten med traktorn. Nu är det så fint.
Ska försöka hålla mig vaken till True Blood, imorgon ska vi rida lektion för Eva, centrerad. Kanske blir en liten tur på Stråla också, beror på dagsformen.
Ledig torsdag fredag sen ska jag jobba i pite i helgen =)

0 kommentarer