Å så

Då har Ida äntligen packat sig hem. Ha henne hängandes här hela kvällen pffft. Men hon höll sig vaken i alla fall så man hade lite nytta av hon. Fniss.

Å jag lyckades äntligen packa mig iväg på min rehabtid och jäklar i mig så skönt det var. Klar skillnad på före och efter. Nu känns det som att det kanske går bra att jobba i helgen.

Åt pizza som tyvärr inte var så god. Den var etter salt (och då är jag ändå en salt missbrukare) och dom hade dränkt den i vitlök. Dom måste ha tagit flera flera klyftor, petade bort en stor hög, vitlök är gott men alltså....

Å nu snöar det igen. Som om det inte vore nog med snö.
Fick en trevlig lönespec. Behövs för det blir väldigt mycket utgifter den här månaden. Oj oj.
Det märks stor skillnad på då jag har lyckats slippa sjukskriva mig. Vilket inte är ofta. That sucks!
Mina skov kommer typ en gång i månaden i samband med mensen. Undrar vad det har för betydelse egentligen.

2 kommentarer
Johanna

tackar.

Ida

Puss på dig åxå ;P