Å så torsdag

Bah! Så där länge var det roligt att vara hemma, nu vill jag sticka iväg igen.
Mina tankar går ungefär så här: Tokio Hotel Tokio Hotel Bill Bill Bill Tom Tom Tokio Hotel Tokio Hotel.
Bah!
Drömde om dom i natt också, var på konsert med ca 50 pers i publiken (hmmm) efteråt så stod dom och ville veta vad vi tyckte om dom och jag höll på att börja gråta när jag skulle förklara hur amazing dom är, bara för att dom är just så amazing.
Försov mig till rehab idag, hade behövts för nacken den är i konstant aj aj läge, hann dit för sista delen i alla fall, kanske något bättre.

Såg igår att True Blood har börjat om utan att säja till mig. Bah. Måste se reprisen på del 2 i natt i alla fall. Bra tv kväll i kväll om inte annat. Tänkte försöka ta mig ut med hästarna en sväng idag också. Mest för att mina stallflickor vil rida igen, inte för hästarnas del tror jag några extra dagar vila gör dom nånting, så länge dom får mat och mys.
Längtar tills jag får hem Stråla igen.
0 kommentarer