Regnet det bara öser ner

Vilken bra dag trots regn och jävla swedbank.
Ganska piggelin och glader. Har varit ut med hästar och flickor. Var till ridbanan där dom fick rida runt lite, Leffe fick stå vid ett träd och jag longerade Stråla för att träna lite på galoppfattning bla . Det gick som smort, satans duktig häst. Happy happy =)
Flickorna fick prova hoppa lite också, för Skorpan och Jennie gick det bra, men Mayan började vägra och kastade sig åt sidan så Natta trillade av. Det gick bra men just sen så kom det en annan häst och ryttare vilket gjorde mig lite besviken i början, hade dels varit bra om hon fått testa en gång till. Men det var kanon bra träning för Stråla som gärna hetsar upp sig lite över okända hästar.
Mycket mycket bra dag. Fast jag är ARG på swedbank!
Nu har jag pulat ihop räkpasta som jag ska snaska på till Vampire Diaries.

1 kommentar
Putte

mmm det behövs lite regn ibland. Jag som äger en kolonilott är tacksam de kvällar man slipper vattna :-) ... sen är det ju bara att klä sig rätt.



Swedbank - har jag själv , men de har inte gjort mig nåt ont. Nöjd med dem faktiskt