Obladi

Ridit Stråla idag också med Leffe som sällskap den här gången, hon var hur duktig som helst, stannade när jag bad fast han gick vidare osv. Fast matte är så tung att släpa runt på, hon blir mycket tröttare då jag rider än då hon går som handhäst, och jag blir då orolig att jag är för tung. Men jag red en bit, klev av och gick och red sen igen.
Happy happy.
Sen en cykeltur med Mayan, måste försöka få lite mer flås i henne om hon ska orka med lägret. Henne rider jag väligt ogärna för jag känner mig jätte tung på henne. Nån gång då och känns okej men, mja, knappt det. Kanske imorgon om det är bra väder.
När vi kom hem så satt jag sen en bra stund på sidan av vägen medan Mayan betade med Ebba i famnen. Så pysigt.
Annars, plockat gräs och pulat på. Väldigt dagvilsen men det är visst lördag.
Bra dag i alla fall.
0 kommentarer