Flak

Ah, flakvagnen var kanon och till kanonpris. Där gjorde jag ett riktigt kap. Den är något stor för att vara perfekt men den är helt prima. Premiärkörde en sväng nu i kväll och Stråla tyckte det var tungt och vinglade över vägen bårtåt, på hemvägen var det minsann lättare att dra. Ho ho.
Selen som jag skulle prova passade tyvärr inte =( men jag fick i alla fall träffa Marie (+systrar) (och fina hästar) en gång till innan  hon drar tillbaks till norge.
Nu är jag bara SÅ trött. Ska stoppa lite mat i magen det har mest blivit fika och gotta idag.
2 kommentarer
Johanna

Kul med flakvagn:)

M:et tillbaka vid Ishavets Port

Trist med selen men jaja! Bättre lycka nästa gång. Jag har kommit mig till Tromsö igen och allt är som vanligt. Samma skitstad men jag är mycket lugnare och tryggare nu. :)



Lång resa, sol i Narvik (OMG!!) och tåget hann såväl fram i tid till tidiga bussen, och bussen KOM!!! Norge kan allt om de vill. Och känner sig motiverade.

Så mysigt att ha dig hos oss igår kväll. Vi gör det igen! Casual, spontant och avslappnat, KUNG! Fan, det ÄR ett fint liv hemma. Fint liv.



Puss /hon med myror i brallan