Dundret


Jag, mycket trött, uppe på ett blåsigt Dunder





Hade en kanon helg i gällivare (som sagt) och efter en super middag så fick vi även ta en tripp upp på dundret som synes, vilket var väldigt uppskattat.
Sov som en klubbad igår kväll och hade svårt att vakna idag.
Och håll i hatten, jag får dator och internät att funka en stund nu. Mycket nice.

Idag har jag haft fint besök från fina kloka Marie som är hemma i sverige på semester från Tromsö.
Det blev bl.a en kvällstur med Mayan för oss.
Tidigare idag har jag ridit min allra bästa Stråla. Som om vi aldrig gjort nått annat. Älskade kuse.
Legat på gräsmattan och läst. Ja men en helt perfekt dag helt enkelt.
Nu hoppas jag bara att Therese kan bli frisk från sin magsjuka så hon hinner komma hit innan min semester är slut.
2 kommentarer
Ida

Massa roligheter är aldrig fel :)

Putte

Fina bilder (inkl. bilden på dig :-) )