Badbrudar

Himla härliga dagar. Idag har jag och Natta varit och badat med Mayan och Stråla, barbacka fick jag verkligen träna balansen då Stråla plöjde vattnet med näsan samtidigt som hon sparkade vatten för fulla muggar med ömsom höger ömsom vänster.
Det var två otroligt badglada badbrudar, Mayan tyckte det var så härligt så hon la sig ner helt enkelt, 2 gånger med Natta på. Jag fick mig ett riktigt gott skratt i alla fall.
Härliga hästar.

Gamal bild men så här gör hon, plus att det var mycket djupare vatten där hon doppade sig idag.


Hästar hästar hästar det var vad den här semestern har bestått av. Riktigt roligt och härligt.
Igår kom jag faktiskt på mig själv med att längta lite till jobbet, pyttelite. Var förbi där idag och kollade mitt schema för nästa vecka. Var även in och tänkte få igång min bilradio men det var ju lättare sagt än gjort, man måste ta lös den först. Suck. Hur tråkigt blir det inte då att åka till pite *2 i helgen plus ner till ume två svängar nästa vecka.
Ida, följ med ner på lördag och hämta hem Mayan i alla fall. Ja?
1 kommentar
Putte

Härligt

Är alla hästar glada för att bada ?